Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν η ανάπτυξη ενός ερωτηματολογίου αξιολόγησης προγραμμάτων Φυσικής Αγωγής. Το πρόγραμμα Φυσικής Αγωγής στο οποίο βασίστηκε η ανάπτυξη του ερωτηματολογίου ήταν το πρόγραμμα της Ολυμπιακής Παιδείας. Με βάση τα αποτελέσματα της εργασίας επτά παράγοντες προέκυψαν με ικανοποιητική εσωτερική συνοχή. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι το Ερωτηματολόγιο Αξιολόγησης Προγραμμάτων Φυσικής Αγωγής (ΕΑΠΦΑ) είναι ένα αξιόπιστο όργανο και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αξιολόγηση του προγράμματος Ολυμπιακής Παιδείας. Περαιτέρω διερεύνηση του οργάνου είναι αναγκαία ώστε να επιβεβαιωθεί η εγκυρότητα του.
εκπαιδευτική αξιολόγηση, ψυχοµετρικές ιδιότητες, παραγοντική ανάλυση