Σκοπός της έρευνας ήταν η αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των χορηγιών ποδοσφαίρου ως μέσο υλοποίησης των επικοινωνιακών στόχων των χορηγών. Για το σκοπό αυτό χρησιμοποιήθηκε ένα δομημένο ερωτηματολόγιο, το οποίο εξέταζε: α) τη γενική στάση των φιλάθλων απέναντι στο θεσμό της χορηγίας, β) τα αντιλαμβανόμενα οφέλη μιας εταιρίας-χορηγού, γ) τα ψυχογραφικά και δημογραφικά χαρακτηριστικά των φιλάθλων, δ) τα χαρακτηριστικά lifestyle των φιλάθλων και ε) τη συχνότητα παρακολούθησης αγώνων και κατανάλωσης προϊόντων από τους φιλάθλους. Η έρευνα ήταν μία μελέτη περίπτωσης. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 110 φίλαθλοι μίας ελληνικής επαγγελματικής ομάδας ποδοσφαίρου, οι οποίοι παρακολουθούν τους αγώνες στο γήπεδο. Από την ανάλυση των αποτελεσμάτων προέκυψε ότι η χορηγία είναι καθολικά αποδεκτή από τους φιλάθλους των επαγγελματικών σωματείων (90%) και ότι η πλειοψηφία των φιλάθλων είναι σε θέση να αναγνωρίσει αυθόρμητα την εταιρεία-χορηγό (80%). Επιπλέον, βρέθηκε ότι όταν μια εταιρία γίνεται χορηγός μιας ομάδας βελτιώνεται η εικόνα της, αφού θεωρείται ότι είναι μεγάλη (74%), κερδοφόρα (65%), αξιόπιστη (48%) και ότι παρέχει κοινωνικό έργο (42%). Τέλος, βρέθηκε ότι δεν υπήρχε στατιστικά σημαντική διαφορά μεταξύ των φιλάθλων με διαφορετικό εισόδημα (F(4,103) = 1,272, p>0,05) και των φιλάθλων με διαφορετική βαθμίδα εκπαίδευσης (F(2,90) = 1,628, p>0,05) αναφορικά με τη στάση τους απέναντι στη χορηγία. Τα συμπεράσματα της συγκεκριμένης έρευνας μπορούν να χρησιμεύσουν συμβουλευτικά στις διοικήσεις των σωματείων, προκειμένου να προχωρήσουν στο σχεδιασμό και την εφαρμογή των δικών τους προτάσεων χορηγίας και προγραμμάτων αξιολόγησης, με σκοπό την ανεύρεση οικονομικών πόρων για τη λειτουργία και την επιβίωσή τους
αθλητική χορηγία, αναγνωρισιµότητα χορηγών, αξιολόγηση χορηγίας, στόχοι αθλητικής χορηγίας, επιχειρησιακή χορηγία.