Ο σκοπός της μελέτης αυτής ήταν να διερευνήσει τις αντιλήψεις που έχουν τα μέλη γυμναστηρίων για τους άλλους πελάτες, αλλά και το ρόλο αυτών των αντιλήψεων στη διαμόρφωση της ικανοποίησης και της μελλοντικής συμπεριφοράς τους. Ειδικότερα, εξετάστηκε ο διαμεσολαβητικός ρόλος της ικανοποίησης στη σχέση μεταξύ των «αντιλήψεων για τους άλλους πελάτες» των θετικών σχολίων και της πρόθεσης για επανάληψη αγοράς της υπηρεσίας. Στην έρευνα συμμετείχαν 215 πελάτες δύο ιδιωτικών γυμναστηρίων. Ακολουθώντας τη διαδικασία που προτάθηκε από τους Barron και Kenny (1986), τα αποτελέσματα μίας σειράς αναλύσεων πολλαπλής παλινδρόμησης παρείχαν μερική υποστήριξη στις υποθέσεις της έρευνας δείχνοντας ότι η ικανοποίηση αποτελεί διαμεσολαβητικό παράγοντα μόνο στην περίπτωση των προθέσεων επαναγοράς της υπηρεσίας. Θεωρητικές και πρακτικές εφαρμογές παρατίθενται αναλυτικά.
Ικανοποίηση πελατών, προθέσεις συμπεριφοράς, γυμναστήρια.