Σκοπός της έρευνας ήταν να μελετήσει τη σχέση ανάμεσα στην αντίληψη της Ποιότητας Υπηρεσιών και στην Ανάμειξη σε προγράμματα Αθλητισμού Αναψυχής. Το δείγμα αποτέλεσαν 615 συμμετέχοντες σε προγράμματα Αθλητισμού Αναψυχής των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας. Για τη μέτρηση της ποιότητας υπηρεσιών χρησιμοποιήθηκε η τροποποιημένη κλίμακα του SERVQUAL των Alexandris, Zahariadis, Tsorbatzoudis, Grouios, (2004α), ενώ για τη μέτρηση της Ανάμειξης χρησιμοποιήθηκε η κλίμακα των Kyle και Chick (2002). Για τη διεξαγωγή των αποτελεσμάτων εφαρμόσθηκε επιβεβαιωτική παραγοντική ανάλυση των δύο κλιμάκων των ερωτηματολογίων, αναλύσεις διακύμανσης και ανάλυση παλινδρόμησης. Τα αποτελέσματα φανέρωσαν εγκυρότητα και αξιοπιστία των κλιμάκων των δυο ερωτηματολογίων καθώς επίσης και στατιστικά σημαντική συνεισφορά στην πρόβλεψη της ανάμειξης από τις διαστάσεις της ποιότητας υπηρεσιών. Τα αποτελέσματα θα συζητηθούν ως προς την ανάπτυξη στρατηγικών για τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών μέσα από αντίστοιχες προτάσεις και δράσεις από τους φορείς υλοποίησης τους.
Ποιότητα Υπηρεσιών, Ανάμειξη, Αθλητισμός Αναψυχής