Σκοπός της έρευνας ήταν να διερευνηθεί η ικανοποίηση των συμμετεχόντων από τις υπηρεσίες που προσφέρουν χορευτικοί σύλλογοι μέσα από την αξιολόγηση της ποιότητας συγκεκριμένων δεικτών, όπως η ποιότητα παροχής υπηρεσιών και η αξιολόγηση του δασκάλου χορού. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 267 χορευτές και χορεύτριες ηλικίας άνω των 15 ετών. Για τη συλλογή των δεδομένων της έρευνας χρησιμοποιήθηκε το ερωτηματολόγιο των Alexandris, Zahariadis, Tzorbatzoudis, και Grouios (2004) τροποποιημένο ώστε να εξυπηρετεί τις ανάγκες της έρευνας. Οι στατιστικές αναλύσεις που πραγματοποιήθηκαν ήταν: α. περιγραφική στατιστική, β. ανάλυση αξιοπιστίας, t-test, One Way analysis και ανάλυση συσχετίσεων. Από την ανάλυση των δεδομένων προκύπτουν: α. Οι παράγοντες της ποιότητας παρουσιάζουν υψηλή εσωτερική συνοχή (Cronbach’s a: περιβάλλον .79, δάσκαλος .91, ανταπόκριση .84, αποτέλεσμα .84, σχέσεις .85). β. Οι παράγοντες «δάσκαλος», «αποτελεσματικότητα» και «κοινωνικές σχέσεις» συγκέντρωσαν τα υψηλότερα σκορ (6.57, 6.35 & 6.15 αντίστοιχα) ενώ ο παράγοντας «περιβάλλον» συγκέντρωσε το μικρότερο (4.54). Συμπερασματικά, οι μετέχοντες των χορευτικών διαδικασιών είναι σε σημαντικό βαθμό ικανοποιημένοι από τον δάσκαλο χορού, την αποτελεσματικότητα της συμμετοχής τους καθώς και τις κοινωνικές σχέσεις που αναπτύσσονται στα πλαίσια της λειτουργίας των συλλόγων ενώ δεν είναι ικανοποιημένοι από το περιβάλλον όπου διεξάγονται τα μαθήματα καθώς και τον εξοπλισμό της αίθουσας.
αξιολόγηση, υπηρεσίες, ικανοποίηση, χορευτικοί σύλλογοι