Αν και αριθμός των αθλητικών γεγονότων έχει αυξηθεί τα τελευταία χρόνια, η συμμετοχή σε αυτά έχει σταθεροποιηθεί. Για το λόγο αυτό, η εξέταση των παραγόντων που επηρεάζουν τις μελλοντικές προθέσεις συμπεριφοράς των συμμετεχόντων μπορεί να βοηθήσει τους διοργανωτές αθλητικών γεγονότων στη δημιουργία αποτελεσματικών στρατηγικών μάρκετινγκ. Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να διερευνήσει τις σχέσεις μεταξύ της ποιότητας υπηρεσιών, της ικανοποίησης από τη συμμετοχή και της εικόνας του γεγονότος, αλλά και την συνεισφορά της ικανοποίησης και της εικόνας στην πρόβλεψη των προθέσεων συμπεριφοράς των συμμετεχόντων σε αθλητικά γεγονότα. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 483 (Ν = 483) συμμετέχοντες στον 13ο Διεθνή Μαραθώνιο «Μέγας Αλέξανδρος». Τα αποτελέσματα της ανάλυσης του δομικού μοντέλου έδειξαν ότι τρεις διατάσεις της ποιότητας υπηρεσιών (προσωπικό, εξοπλισμός και αγώνας) είχαν στατιστικά σημαντική επιρροή τόσο στην πρόβλεψη της ικανοποίησης από την συμμετοχή, όσο και στην πρόβλεψη της εικόνας του γεγονότος. Παράλληλα, η ικανοποίηση από την συμμετοχή και η εικόνα του γεγονότος επηρέασαν ένα στατιστικά σημαντικό ποσοστό των μελλοντικών προθέσεων συμπεριφοράς των συμμετεχόντων. Οι θεωρητικές και πρακτικές εφαρμογές των αποτελεσμάτων της έρευνας συζητηθήκαν
Αθλητικά γεγονότα, ποιότητα υπηρεσιών, ικανοποίηση, εικόνα γεγονότος, προθέσεις συμπεριφοράς