Οι αθλητικοί επιστήμονες υποστηρίζουν πως η ποιότητα υπηρεσιών επηρεάζει σημαντικά την πίστη των πελατών προς την επιχείρηση, ενώ οι φίλαθλοι με υψηλή ταύτιση είναι πιο πιθανό να προβούν σε θετικές κρίσεις για το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών του σωματείου. Με βάση τα παραπάνω, σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν να διερευνήσει πιθανές διαφορές μεταξύ φιλάθλων με υψηλή ή αντίστοιχα χαμηλή ταύτιση με την ομάδα τους, έναντι της αντίληψής τους για το παρεχόμενο επίπεδο ποιότητας υπηρεσιών. Το δείγμα αποτέλεσαν 200 φίλαθλοι ενός επαρχιακού σωματείου που συμμετείχε στο ελληνικό επαγγελματικό πρωτάθλημα καλαθοσφαίρισης. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της ανάλυσης t-test για ανεξάρτητα δείγματα οι φίλαθλοι με υψηλή ταύτιση προέβησαν σε θετικότερες κρίσεις για το επίπεδο ποιότητας των υπηρεσιών που δέχθηκαν σε σχέση με τους χαμηλά ταυτισμένους φιλάθλους. Ποιο συγκεκριμένα, στατιστικά σημαντική διαφοροποίηση αναφέρθηκε μεταξύ των υψηλά και των χαμηλά ταυτισμένων φιλάθλων για τους παράγοντες της ποιότητας «εγκαταστάσεις», «αξιοπιστία» και «προσωπικό». Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, τα στελέχη διοίκησης των σωματείων θα πρέπει να εφαρμόσουν στρατηγικές βελτίωσης της ψυχολογικής σύνδεσης των φιλάθλων με την ομάδα. Επιπρόσθετα, προτείνεται να γίνει χρήση της ενδεδειγμένης κάθε φορά στρατηγικής προσέλκυσης φιλάθλων με βάση το επίπεδο ταύτισης της κάθε κατηγορίας ξεχωριστά.
ποιότητα υπηρεσιών, ταύτιση, επαγγελµατικά σωµατεία.