Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να αξιολογηθεί η επιτυχία των δύο διοργανώσεων που πραγματοποιήθηκαν στην Θεσσαλονίκη τόσο όσο αφορά το αθλητικό κομμάτι, όσο και το ψυχαγωγικό και τουριστικό αντίκτυπο που άφησε στους αθλητές και στους συνοδούς των αποστολών. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 127 και 126, συμμετέχοντες στα τουρνουά. Το ερωτηματολόγιο που χρησιμοποιήθηκε ήταν προσαρμογή από το ερωτηματολόγιο μέτρησης ποιότητας υπηρεσιών μικρών διοργανώσεων των Tzetzis, Alexandris & Kapsampeli (2014). Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι και οι δύο αθλητικές διοργανώσεις ήταν επιτυχημένες, αφού άφησαν ικανοποιημένους τους αθλητές/τριες. Φαίνεται όμως ότι δεν δόθηκε έμφαση στις εξωαγωνιστικές δραστηριότητες με αποτέλεσμα να μην γίνει καλή διαφήμιση της Θεσσαλονίκης. Από την επεξεργασία των δειγμάτων προκύπτει πως, η ασφάλεια μιας πόλης, η φιλικότητα των κατοίκων της, το κόστος ζωής, έχει άμεση συσχέτιση με την εικόνα μιας πόλης και μπορεί να επηρεάσει θετικά ή αρνητικά τους επισκέπτες και να συντελέσει καθοριστικά στην επιθυμία τους να επισκεφτούν ανά αυτή την πόλη. Συμπερασματικά θα λέγαμε ότι ίσως στις αθλητικές διοργανώσεις δεν πρέπει να δίνεται έμφαση μόνο στο αθλητικό γεγονός, αλλά και σε μία καλύτερη προώθηση και διαφήμιση του εκάστοτε μέρους.
Αθλητικές διοργανώσεις, Αθλητικός τουρισμός