Καθώς ο αριθμός των συμμετεχόντων σε δρομικά γεγονότα έχει αυξηθεί τα τελευταία χρόνια, ο ανταγωνισμός μεταξύ των διοργανώσεων έχει ενταθεί. Για το λόγο αυτό, η κατανόηση των παραγόντων που σχετίζονται με τις προθέσεις συμπεριφοράς των δρομέων καθίσταται ζωτικής σημασίας για τους διοργανωτές. Σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν να διερευνήσει τις σχέσεις μεταξύ της προσωπικότητας ενός δρομικού γεγονότος, της εικόνας του, της εικόνας του προορισμού και των προθέσεων συμπεριφοράς των δρομέων. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 106 (n=106) συμμετέχοντες στον 15ο Δρόμο του Επαμεινώνδα. Τα αποτελέσματα της ανάλυσης του δομικού μοντέλου έδειξαν ότι οι διαστάσεις ‘εντυπωσιακός’ και ‘αυθεντικός’ της προσωπικότητας του γεγονότος προέβλεψαν την εικόνα του γεγονότος, ενώ η εικόνα του γεγονότος συνεισέφερε στατιστικά σημαντικά και θετικά στην πρόβλεψη των διαστάσεων της εικόνας του προορισμού. Παράλληλα, η διάσταση ‘ατμόσφαιρα προορισμού’ της εικόνας του προορισμού φάνηκε να προβλέπει τις προθέσεις συμπεριφοράς των δρομέων. Οι θεωρητικές και πρακτικές εφαρμογές των αποτελεσμάτων της έρευνας συζητηθήκαν.
Δρομικά γεγονότα, προσωπικότητα γεγονότος, εικόνα γεγονότος, εικόνα προορισμού, προθέσεις συμπεριφοράς