Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν ο σχεδιασμός και η εφαρμογή ενός παρεμβατικού προγράμματος υπαίθριων κινητικών δραστηριοτήτων για τη διδασκαλία στο νηπιαγωγείο της θεματικής ενότητας «Εξοικονόμηση νερού στο σχολείο και στο σπίτι». Ακολουθήθηκε οιονεί πειραματικός σχεδιασμός, στον οποίο συμμετείχαν 98 μαθητές/τριες δύο νηπιαγωγείων της Αττικής και η συλλογή των δεδομένων έγινε με κλειστού τύπου συνεντεύξεις. Πραγματοποιήθηκαν τρεις μετρήσεις, αρχική, τελική και διατήρησης. Η ανάλυση των αποτελεσμάτων έδειξε ότι η αξιοποίηση των Υπαίθριων Κινητικών Δραστηριοτήτων υπό μορφή κινητικών παιχνιδιών σε ένα πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στο Νηπιαγωγείο, μπορεί να συμβάλλει θετικά στην οικοδόμηση νέων γνώσεων από τα νήπια και στη διαμόρφωση θετικότερων απόψεων για το εν λόγω ζήτημα.
Πράσινο μάρκετινγκ, Πανεπιστήμια, πράσινη καταναλωτική συμπεριφορά, υπηρεσίες αθλητισμού & αναψυχής.