Σκοπός της έρευνας αυτής ήταν να διερευνήσει τις προσδοκίες των θεατών για το επίπεδο των υπηρεσιών που παρέχεται σε εγκαταστάσεις καλαθοσφαίρισης στις οποίες αγωνίζονται οι επαγγελματικές ομάδες της Βορείου Ελλάδας. Εξετάστηκαν, επίσης, οι πλέον επιθυμητές υπηρεσίες που παρέχονται στις γηπεδικές αυτές εγκαταστάσεις. Πεντακόσιοι θεατές από πέντε καλαθοσφαιρικές εγκαταστάσεις της Βορείου Ελλάδοας συμπλήρωσαν το ερωτηματολόγιο που είχε αρχικά δημιουργηθεί από τον Choo (1998) και τροποποιήθηκε έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στα ελληνικά δεδομένα και στις ανάγκες της έρευνας. Από τη ιερευνητική Παραγοντική Ανάλυση και τις Αναλύσεις Αξιοπιστίας προέκυψαν έξι παράγοντες προσδοκιών που εξηγούσαν το 66,02% της συνολικής διακύμανσης: α) «ψυχαγωγία», β) «προσωπικό», γ) «άνεση», δ) «εγκαταστάσεις», ε) «πολυτέλεια» και στ) «πληροφόρηση». Οι μεταβλητές που χρησιμοποιήθηκαν στα πλαίσια της έρευνας αυτής φαίνονται κατάλληλες μεν για τη διερεύνηση των προσδοκιών των θεατών θα πρέπει, όμως, να δοκιμαστούν περαιτέρω. Η αναγνώριση των προσδοκιών των φιλάθλων - πελατών είναι ιδιαιτέρως σημαντική για τα διοικητικά στελέχη του αθλητισμού, αφού αναγνωρίζοντας τις διαστάσεις και κατανοώντας το τι οι θεατές θεωρούν σημαντικό, μπορούν πιο εύκολα να αντιμετωπίσουν την πρόκληση της παροχής ποιοτικά υψηλών αθλητικών υπηρεσιών.
προσδοκίες, εγκαταστάσεις καλαθοσφαίρισης, θεατές, όργανο αξιολόγησης