
Με την συμμετοχή ανθρώπων από όλους τους τομείς του αθλητισμού και των υπαίθριων δραστηριοτήτων αναψυχής, πραγματοποιήθηκε με επιτυχία το Σάββατο 3 Φεβρουαρίου στην Αθήνα, το εργαστήριο με θέμα Digital Marketing και Αθλητικές διοργανώσεις. Το εργαστήριο διοργάνωσε η εταιρεία digital marketing Channeldoubler.co.uk με την συνεργασία των projects AGreekAdventure.com, AGreekAdventure.gr και την Υποστήριξη της ΕλλΕΕΔΑΑ.
Το σεμινάριο παρακολούθησαν και έκαναν καίριες τοποθετήσεις ο αντιπρόεδρος της ΕλλΕΕΔΑΑ, Βασίλης Κάκκος και το ιδρυτικό μέλος της ΕλλΕΕΔΑΑ και αναπληρωτής καθηγητής του ΑΠΘ, Δημήτρης Γαργαλιάνος.
Όλοι οι συμμετέχοντες (στελέχη Ομοσπονδιών και αθλητικών συλλόγων, sport managers, διοργανωτές αθλητικών εκδηλώσεων και υπαίθριων δραστηριοτήτων, φοιτητές διαχείρισης αθλητισμού, personal trainers) έδειξαν έντονο ενδιαφέρον κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου και συζήτησαν για πολλά θέματα που αφορούν στο διαδίκτυο και στην σωστή χρήση του στο μάρκετινγκ των αθλητικών διοργανώσεων.
Εισηγητές του εργαστηρίου/workshop ήταν ο Χρήστος Βασιλόπουλος, ιδιοκτήτης της ChannelDoubler και διαχειριστής των projects AGreekAdventure, με μεγάλη εμπειρία στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ σε σχέση με τον τουρισμό και τις υπαίθριες δραστηριότητες αναψυχής και η Ίρις Κουβέλη, μέλος ΕλλΕΕΔΑΑ, σύμβουλος αθλητικού μάρκετινγκ και διοργανώτρια αθλητικών εκδηλώσεων.